Skip to content

Mobilinnlegg: Hjemme!!

26. juni 2012

Waaa! Jeg er tilbake i Norge!!

image

Og hva er det første man må gjøre?! Spise norske jordbær såklart! <3

11 kommentarer leave one →
  1. Tone permalink
    26. juni 2012 2:31 pm

    Velkommen hjem! Det er sikkert litt vemodig å reise fra et land man har blitt så glad i, men det er nok også godt å komme hjem? ;-) Er noe med det der «borte bra, hjemme best», syns jeg da. Blir vel flere turer til Japan på deg også (mistenker jeg). :-) Takk for supre innlegg fra tida di der, og jeg kommer i alle fall til å følge deg videre også!

  2. 26. juni 2012 6:41 pm

    Hvordan føles det å være hjemme igjen, uvant? :)
    Norsk jordbær er goooodt! Spiste nettopp noen danske, veldig gode de også. ;)

  3. Heidi permalink
    26. juni 2012 6:45 pm

    Velkommen hjem Janne <3 Norske jordbær <3 nam, nam. Gleder meg til å se deg igjen.

  4. Kristin permalink
    26. juni 2012 10:35 pm

    Velkommen hjem Janne!!!!:-))))) Gleder meg sånn til å se deg! Othilie også <3
    Stooor klem fra Kristin

    • 28. juni 2012 11:50 am

      Tusen takk, Kristin!

      Gleder meg veldig til å se deg også, og å få hilse på den lille prinsessa di! <3

      Stoor klem :)

  5. sylvi næss permalink
    26. juni 2012 10:46 pm

    Velkommen hjem Jannemor! Godt å se deg igjen,- åsså med ett jordbær i handa!! Det er veldig norskt altså! Jeg har vært på hytta og gjort litt istand der,- så har ikke kommet hjem før ikveld! Er vanvittig forkjølet,- men håper vi kan snakkes på telefon,- imorgen håper jeg! Virkelig godt å se deg igjen!! Skal hilse så mye fra onkel Allan også! Mange gode klemmer fra tante Sylvi

  6. Inger permalink
    27. juni 2012 4:34 am

    Norske jordbær, yummi….da er det sommer uansett vær!
    Velkommen hjem igjen Janne.

  7. 27. juni 2012 10:17 am

    Velkommen hjem Janne !! Ja, sant at ingenting er bedre enn norske jordbær ,, Klem tanta Gerd

    .

    • 28. juni 2012 11:48 am

      Tusen takk, tante!
      Så enig altså. Kunne spist norske jordbær hver eneste dag, tror jeg!
      Håper vi sees snart! Klem :)

Legg igjen en kommentar

