Skip to content

Norsk til middag!

26. juni 2012

Til middag i dag lagde jeg norsk mat som jeg virkelig har savnet mens jeg har vært borte.
Fiskekaker, potet, kålrabistappe, aspargesbønner og tyttebærsyltetøy! Det smakte såå godt :D

Dere får bære over med meg at det ikke blir annet enn mat på bloggen i dag. Jeg er ganske sliten etter et døgn på reise, og bruker tiden med familien, og på å pakke ut. Jeg kommer sterkere tilbake i morgen! :)

4 kommentarer leave one →
  1. siwlie permalink
    26. juni 2012 10:34 pm

    Nam med fiskekaker og kålrabistappe. Men har aldri smakt det med tyttebærsyltetøy…

    • 28. juni 2012 11:51 am

      Det er kanskje ikke så vanlig? ;) Det var bare meg som gjerne ville ha mest mulig norsk smak på maten! Hehe :)

  2. sylvi næss permalink
    26. juni 2012 10:50 pm

    He,he….kos deg med det du har lyst på du!!! Etter en god natts søvn,- så håper jeg du er klar for en god prat!! Klem fra tante Sylvi:):):):):):

    • 28. juni 2012 11:49 am

      Ja, det er rart med deg. Selv om jeg har spist den beste maten i mitt liv, så har jeg savnet noe norsk også. Smakte så godt :)

Legg igjen en kommentar

