Skip to content

Pakker ut!

27. juni 2012

Slik ser det altå ut når man forsøker å pakke ut etter seks måneder utenlands! I tillegg til de 50 kiloene som jeg selv hadde med, sendte jeg 10 kilo med familien min hjem, 10 kilo med kjæresten og en stor eske på ca 10 kilo med posten. Nok å rydde opp i altså!
Dere kan kanskje gjette hva dagen har gått med til? :P

8 kommentarer leave one →
  1. Astrid M Næss permalink
    27. juni 2012 7:50 pm

    He he:)) Morsomt:))<3

  2. Heidi permalink
    27. juni 2012 9:12 pm

    TI HI Det blei 80 kilo det Janne =)) <3

  3. sylvi næss permalink
    27. juni 2012 10:01 pm

    Ser at du har hatt litt å gjøre idag!! Klem fra tante:):):):):):)

  4. Inger permalink
    28. juni 2012 12:52 pm

    He he, håper du har mye skap plass……)

    • 29. juni 2012 7:47 pm

      Hehe. Jeg måtte kaste ut en del gamle klær og ting for å få plass til alt jeg har kjøpt meg :P

Legg igjen en kommentar

