Skip to content

Looking back!

29. juni 2012

I dag har det vært tordenvær og pøsregn hele dagen! Rett og slett en skikkelig innedag. Det har i grunn vært ganske deilig, for det har ikke vært mye annet å gjøre enn å slappe av. Jeg har brukt dagen til å se igjennom litt bilder fra oppholdet mitt i Japan, og har lyst til å vise dere litt flere bilder fra de to ukene kjæresten min og jeg hadde sammen. Det tar litt tid å fordøye alt som man har opplevd etter et halvt år utenlands, og det er godt med noen rolige dager til å ta det inn over seg nå som jeg er hjemme :)

(Klikk på bildet for å se det i stor versjon)

1. Sobanudler med fritert reke til lunsj 2. Kjæresten min koser seg med øl 3. Vi drakk mye kaffe på favorittkafeen min; Komeda 4. Vending machines er noe man fort blir vant til når man er i Japan. De er overalt! 5. Jeg spiste mye okonomiyaki 6. Veldig glad for å være på stranda! 7. Onigiriene jeg spiste til frokost siste dagen 8. Cola – Wild Edition :P 9. Osaka Castle 10. Jeg nøt utsikten fra Umeda Sky Building i Osaka 11. Vi besøkte tempelet i Asakusa 12. Deilig sushi med fritert reke

4 kommentarer leave one →
  1. 29. juni 2012 8:24 pm

    Ser ut som du har opplevd så mye fint :)
    Og digger forresten innlegget lenger nede, om utpakkinga! Har du fått mer oversikt nå? ;) Er jo vanskelig nok å pakke ut etter 2 ukers ferie, så jeg kan se for meg hvor mye jobb det der er!

    • 1. juli 2012 4:50 pm

      Ja, jeg har opplevd så mye at det er vanskelig å ta innover seg ;)

      Heheh, jeg fikk pakka mer eller mindre ut til slutt. Tok et par dager da. Ville gjøre det ordentlig når jeg først gjorde det. Kasta masse klær og sånt ;)

  2. sylvi næss permalink
    29. juni 2012 10:54 pm

    Flotte bilder janne!! Skikkelig fornuftig du har brukt denne dagen,- vi fikk 15 cm vann i HELE kjelleren,- så vi har virkelig noe å bruke tiden på fremover! Ting og tang fløt rundt,- toppen var at vi oppdaget det rett før vi skulle dra i begravelsen! Da vi kom hjem hadde vannet trukket seg tilbake,- men alt som hadde flyti rundt, lå på samme sted som vannet hadde etterlatt det!!!! Passer alltid veldig bra med litt ekstra jobb!!! Men, men det går vel over tilslutt, dette også……..Kanskje vi snakkes imorgen?? Hilser fra onkel og vi sender deg begge to masse nattaklemmer :):):):):):

    • 1. juli 2012 4:50 pm

      Veldig kjedelig å høre om kjelleren deres, tante! Håper det gikk i orden.

      Også må du se å bli frisk, slik at vi kan treffes!!
      God bedring :)

Legg igjen en kommentar

