Skip to content

Me & My Blog!

2. juli 2012

Nå som jeg er hjemme har jeg oppdatert headeren min litt (det kommer ny snart), og oppdatert siden «Litt om meg»:

Jeg er ei 28 år gammel jente som går på master i sosialantropologi på Universitetet i Oslo. Jeg har akkurat kommet hjem fra et seks måneders feltarbeid i Japan. Jeg var forelsket i Japan før jeg reiste, og er om mulig enda mer forelsket i landet nå! De siste seks månedene har vært fantastiske fra start til slutt. Jeg har opplevd så mye! Jeg har lært så mye om Japan og deres kultur, men mest av alt har jeg lært mye om meg selv. Reisen har virkelig forandret meg på mange områder, og nå skal jeg forsøke å ta med meg dette tilbake til hverdagen min i Norge!

Spesielt er jeg blitt interessert i det japanske kjøkken og all den fantastiske maten de spiser! Jeg føler jeg har spist på restaurant tre ganger om dagen i seks måneder, når jeg egentlig bare har spist hverdagsmat. Jeg har aldri vært interessert i matlaging før, men de siste månedene har vekket en interesse for dette. Det har virkelig åpnet øynene mine for at det ikke trenger å være vanskelig å spise sunt og godt, og nå er jeg klar for å eksperimentere med å lage mat her hjemme!

Jeg er i tillegg veldig glad i mote og klær, så bloggen min vil bli en god blanding av Japan, moter, mat, og andre hverdagslige ting. Håper du har lyst til å følge bloggen min! :)

Takk for at du tar turen innom!

2 kommentarer leave one →
  1. sylvi næss permalink
    3. juli 2012 9:57 am

    En fornøyelse å følge bloggen din!!
    Her er det velstand,- med klingende hammere til vekkerklokke!! En herlig lyd!! Forkjølelsen er på retur, håper jeg!Ett par dager nå,- så tenker jeg medisinen sitter!! Lykke til med første arbeidsdag!! Stor klem fra tante Sylvi :):):):):):):)

  2. Inger permalink
    3. juli 2012 10:20 am

    Herlig, vil nok tro at vi som har fulgt deg, har vært på en aldri så liten reise i fremmed kultur vi og…..))
    Så takk til deg. Og gjerne post bilder av det du måtte finne på og lage hjemme, kanskje får vi noen da noen ideer.

Legg igjen en kommentar

