Skip to content

Dagens lunsj!

3. juli 2012

I dag har jeg hatt min første arbeidsdag for sommeren, og da tok jeg med meg lunsj i den nye japanske lunsjboksen min! I dag ble det kalde bokhvetenudler, omelett, og salat med fiskekake.

Jeg har store planer om å lage slike lunsjer når skolen begynner til høsten, så jeg tenkte det var greit å komme inn i denne rutinen først som sist :)

8 kommentarer leave one →
  1. Inger permalink
    3. juli 2012 7:57 pm

    Så godt dette så ut.
    Bokhvetenudler har jeg aldri smakt, er det noe smak, eller er det for å mette en.
    Lunchboksen med pinner og klede rundt var kjempesøt. Fulgte kledet med boksen forresten?

    • 4. juli 2012 9:56 am

      Bokhvetenudler kalles for soba, og de er kjempegode! De har en litt grovere smak, og er en mer enn bare for å mette! Hvis du kommer over det, så anbefaler jeg deg å prøve! Jeg har handlet på nettet/tatt med hjem fra Japan, så jeg vet ikke hvor man får kjøpt det i Norge.

      Klede kjøpte jeg ved Gultemplet i Kyoto. Var ikke sikker på hva jeg skulle bruke det til da, men likte mønstret så godt! Veldig glad for at jeg fikk bruk for det :)

  2. 3. juli 2012 8:23 pm

    Å, det såg kjempegodt og , og så lekkert også!! Håper du har hatt ein fin dag på jobb :)

  3. 3. juli 2012 9:49 pm

    Så søt bloggen din er! Og så moro med furoshikien:-)

  4. sylvi næss permalink
    3. juli 2012 10:59 pm

    Dette så godt og delikat ut Janne!! Ja, veldig lurt å fortsette på gode rutiner! Håper også at den første jobbedagen på denne siden av året,- ble en flott jobbedag! Håper du får en flott dag i morgen også!! nattaklem fra tante :):):):):):)

Legg igjen en kommentar

