Skip to content

New Yorker!

4. juli 2012

Jeg shoppet veldig mye mens jeg var i Japan, men jeg måtte allikevel en tur innom New Yorker da jeg var i Sverige på lørdag! Vi har ikke den butikken her i Norge, og de har så mye fint og billig. Jeg fant meg denne toppen og skjørtet, med aztecmønster, for bare 120 kroner!  Skjørtet kommer til å bli en favoritt i høst, da det kan kles både opp og ned. Skoene er fra Forever21.

6 kommentarer leave one →
  1. inger permalink
    4. juli 2012 8:14 pm

    Stæsj må en jo ha…..), de skoene var lekre!
    den første New Yorker i Norge åpner på Strømmen Storsenter til høsten.
    Det er en tur på 10 min fra meg i bil/ buss, så da må du vel komme på besøk da.

    • 7. juli 2012 4:54 pm

      Nei, er det sant, Inger?! Det visste jeg ikke! Da kommer jeg en tur! Jeg digger den butikken ;D

  2. sylvi næss permalink
    4. juli 2012 11:00 pm

    Rålekkert Janne, alt sammen!! Håper du har hatt en fin dag idag!
    Ringer deg imorgen! Klem fra tante Sylvi:):):):):)

  3. 5. juli 2012 3:26 pm

    Fine ting! Digget spesielt skjørtet :)

Legg igjen en kommentar

