Skip to content

Kveldsbad!

5. juli 2012

Både kjæresten min og jeg jobber veldig mye hele sommeren, så det er ikke så ofte vi får sett hverandre. Avstanden er betraktelig mye bedre enn mellom Norge og Japan da, så vi har mulighet til å besøke hverandre på kveldene innimellom. Da er det fint at kveldene vi får sammen er så deilige som i dag! Kjæresten min bor rett i nærheten av vannet, så vi kunne bare tusle ned for å ta oss et nydelig kveldsbad. Sommer <3

4 kommentarer leave one →
  1. Heidi permalink
    5. juli 2012 11:25 pm

    :-)) Det hørtes godt ut med et kveldsbad. Har bada på Rødstein stranda idag jeg da. Hadde jeg bare vist at dr var i nærheten. :-)) kunne vi treffes. Klemmer til dr begge to. Flotte bilder Janne.

    • 7. juli 2012 4:55 pm

      Ja, det skulle vi ha visst, så vi kunne tatt en koselig kveldsbad sammen! Neste gang :)

      Stor klem :)

  2. 6. juli 2012 10:28 am

    kjempefine bilder :)

Legg igjen en kommentar

