Skip to content

Litt nytt!

10. juli 2012

Genser: Cubus, T-skjorte: Vero Moda, Smykke: Kappahl, Jeans: Lindex

Etter vi hadde spist kaker, dro mamman min og jeg en tur på shopping. Det var åpent til 22 på kjøpesenteret her i byen i dag, og det var flere gode tilbud. Jeg fikk meg genser, t-skjorte, smykke og jeans for 500 kroner! Veldig fornøyd med det :)

3 kommentarer leave one →
  1. tisdagstos permalink
    11. juli 2012 1:45 am

    Snyggt!

  2. sylvi næss permalink
    11. juli 2012 7:31 am

    Delikate og skjønne farger;Janne!! Midt i blinken for deg!!
    Gleder meg til ikveld!! Klem fra tante

  3. 11. juli 2012 5:33 pm

    Så fine innkjøp, genseren såg kjempefin ut, elsker slike gensere!! Digg med litt shopping :)

Legg igjen en kommentar

