Skip to content

Sushi til middag!

11. juli 2012

Genser: Cubus, Skjørt: New Yorker, Smykke: Kappahl, Sko: Europris (haha), Klokke: b.young

Jeg har pyntet meg, og er klar for å spise sushi med tante i kveld. Gleder meg veldig :)

6 kommentarer leave one →
  1. siwlie permalink
    11. juli 2012 7:19 pm

    Likte kjempegodt.

    • siwlie permalink
      11. juli 2012 7:20 pm

      Skjørtet skulle det stå i midten…

      • 12. juli 2012 9:34 am

        Tusen takk! Skjørtet er en ny favoritt i garderoben :)

  2. Inger permalink
    11. juli 2012 7:54 pm

    Heldige tante….)
    Skjørtet gjorde seg bedre på , enn tidligere bilde. Begynner å ane en aldri så liten anntydning til en mere klassisk linje……..
    Hvordan holder du den klokkeremen så hvit? Sliter med min egen som ikke ser bra ut…

    • 12. juli 2012 9:36 am

      Tusen takk, Inger! Jeg tror også det er en litt mer klassisk linje for tiden ja. Det skjedde visst plutselig ;)

      Hehe, hemmeligheten er å pakke den bort i 6 måneder :P (jeg må innrømme jeg nesten ikke har brukt den!!)

  3. sylvi næss permalink
    12. juli 2012 10:07 am

    Takk for igår Janne,- jenter som kan kose seg!! Ja, jeg sa det til deg igår også………- rålekkert antrekk det der !! Idag er det ikke verandavær!!! Kanskje imorgen! Og nok en sushidag til uka kanskje?? Ha en toppers torsdag på jobben!! Klem fra tante :):):):):):)

Legg igjen en kommentar

