Skip to content

Giweaway: Japanstæsj!

12. juli 2012

Jeg setter utrolig pris på alle som har besøkt bloggen min i løpet av tiden jeg var i Japan. Spesielt setter jeg pris på alle de koselige kommentarene jeg fikk hver eneste dag! Det er også veldig hyggelig at dere fortsetter å besøke bloggen min nå som jeg er hjemme. Det gir motivasjon til å fortsette! Jeg har derfor lyst til å gi bort noen småting som jeg kjøpte i Japan, til en av dere :D

Har du lyst på dette, så legg igjen en liten kommentar (husk mailadressen!) her, så skal jeg trekke ut en person i løpet av et par dager!

4 kommentarer leave one →
  1. sylvi næss permalink
    12. juli 2012 10:53 pm

    Så snill du er Janne!! Det er egentlig du, som skal ha gave, av alle oss som har vært så heldige og fulgt deg på reisen din!! Må legge oss nå, onkel skal opp kl. 04:50!!! Mitt på natta for min del! Vi snakkes i helga!! store nattaklemmer fra tante :):):):):):)

  2. Inger permalink
    14. juli 2012 10:48 am

    Totalt enig med din tante Janne!

  3. Karoline permalink
    15. juli 2012 10:30 pm

    Jeg synes det har vært så spennende å følge deg i Japan, og spesielt alle matinnleggene dine, da jeg er veldig matinteressert selv! Håper du har en fin sommer :)

Legg igjen en kommentar

