Skip to content

Mobilblogg: Fredagskveld!

13. juli 2012

image

Jeg og kjæresten har laget oss en deilig middag, og er klar for en avslappende fredagskveld. I kveld har vi laget maisfritters (oppskrift kommer senere), lakseburger med reke, og masse stekte grønnsaker. Nom!

Ha en fin fredagskveld!

9 kommentarer leave one →
  1. Astrid M Næss permalink
    13. juli 2012 9:33 pm

    kos dere.klem løem<3

  2. Astrid M Næss permalink
    13. juli 2012 9:34 pm

    He he.mener klem klem<3

  3. Tone permalink
    14. juli 2012 10:18 am

    Fikk lyst på lakseburger med reke nå altså! Kanskje på tide med frokost hehe :P God helg!

    • 14. juli 2012 4:15 pm

      Heheh, da er det på tide med frokost! ;D
      Den lakseburgeren var forøvrig kjempegod! Anbefales! :)

      God helg til deg også!

  4. Inger permalink
    14. juli 2012 10:46 am

    Maisfritters hørtes nydelig ut, så nå er jeg sikkert ikke den eneste som venter på oppskriften…..

    • 14. juli 2012 4:16 pm

      Si i fra om du prøver dem ut! De smakte altså veldig veldig godt, og jeg kommer til å lage dem snart igjen :)

  5. sylvi næss permalink
    14. juli 2012 1:06 pm

    Jeg henger meg på Inger og de andre, og fikk lyst på alt sammen, jeg også!! Håper det smakte! Selv var jeg hos gode venner og spiste kalkunlår,- kjempegodt det også!! God helg! Klem fra tante Sylvi :):):):):):):)

    • 14. juli 2012 4:17 pm

      Det hørtes ikke så dumt ut det heller, tante!

      Ha en fortsatt fin helg! Stor klem :))

Legg igjen en kommentar

