Skip to content

New Accessories!

16. juli 2012

Skjorte: g.u (Japan), Shorts: H&M, Sko: Forever21

Da jeg skulle møte kusina mi for en kaffe på lørdag måtte jeg gå i mellom kjøpesenteret i Tønsberg. Det klarte jeg selvfølgelig ikke uten å falle for fristelsen til å gå innom en butikk, og kjøpe noe :P Det ble et nytt smykke og en ny ring på meg fra Bijou Brigitte!

Det skjer ikke så mye spennende for meg i disse dager.. Forrige uke jobbet jeg seks dager, og da går dagene fort bort i jobb, trening, sove, mat, og familie. Vi får se hva denne uken bringer, den avsluttes i alle fall med en tur til Oslo. Det gleder jeg meg til!

Ha en fin uke!

7 kommentarer leave one →
  1. Inger permalink
    16. juli 2012 9:52 pm

    Nytt stæsj må en jo ha…….forresten tøft med den granittveggen bak. Ga veldig dybde til bildene. Flott!
    Vet du hva , kanskje en ide å starte bytte klubb en gang imellom. For hvor mye kan en samle på over tid.
    Gleder meg til å treffe deg i Oslo! Hundre ?, og glemmer sikkert de fleste…..)))
    Good Night Norway, wherever you are!

  2. 17. juli 2012 9:39 am

    Du er så nydelig, kjempefine bilder av deg – eg bare elsker det håret dittt, fargen er så Fin!! Lekkert tilbehør, litt shopping må til ;) Ha ein fin tirsdag!

    • 17. juli 2012 10:02 pm

      Åh, tusen takk. Det er så hyggelig at du sier det, for jeg er såå lei av håret mitt om dagen. Har ikke klippet meg siden før jeg reiste til Japan, og det er så solbleika og utvokst nå.. Skal vel snart gjøre noe nytt :)

  3. sylvi næss permalink
    17. juli 2012 1:50 pm

    Lekre smykker Janne! Spesiellt ringen,- syntes nå jeg da!! Ha en flott tur til Oslo i slutten av uka! Klem fra tante Sylvi :):):):):):):)

    • 19. juli 2012 9:49 pm

      Tusen takk, tante! :)

      Håper du også får en flott helg! Bli frisk snart nå! Stor klem :)

  4. 17. juli 2012 7:19 pm

    guri de skoa var lekkre. digger at de matcher ringen!

    • 19. juli 2012 9:47 pm

      Tusen takk! :D
      Jeg har ikke brukt dem så mye, for de er veldig vanskelige å gå med. Men de tar seg bra ut på bilder da :P

Legg igjen en kommentar

