Skip to content

Min kveld!

17. juli 2012

Etter jobb i dag har jeg hatt en deilig og avslappende kveld med mammaen min. Vi spiste middag ute, før vi gikk en tur langs brygga her i Larvik. Før vi dro hjem, satte vi oss på en cafè for å skravle litt, og drikke kaffe. Nå har vi satt oss godt til rette foran tven, med blåbær med kesam og kanel. En veldig fin kveld, med andre ord! :)

6 kommentarer leave one →
  1. sylvi næss permalink
    18. juli 2012 12:51 pm

    Så flotte bilder Janne,-. ja det er godt å se at Larvik har endel å by på! Håper resten av uka di, også blir veldig bra!! Klem fra tante Sylvi :):):):)

    • 19. juli 2012 9:50 pm

      Ja, det er blitt veldig bra i byen her nå. Skikkelig koselig nede ved havna! :)

      Klem!

  2. Inger permalink
    18. juli 2012 3:30 pm

    Så herlige bilder, lite som slår det å bo ved sjøen!
    Og du like fjong og fotogen.

    • 19. juli 2012 9:51 pm

      Det har du så rett i, Inger! Kan ikke tenke meg å bo langt unna sjøen!

      Tusen takk!
      Gleder meg til vi sees til helga :)

  3. 19. juli 2012 1:23 pm

    Fine bilder, og kjempekult antrekk!!

Legg igjen en kommentar

