Skip to content

Studying.

19. juli 2012

Det begynner å nærme seg innlevering av rapport fra feltarbeidet, så i kveld jobber jeg litt med den! Den er så og si ferdig, men jeg har litt arbeid til før den er helt i boks. Jeg koser meg i grunn her jeg sitter, med en kopp kaffe og litt frukt, og tenker gjennom alt jeg har sett og opplevd i Japan :)

Shinjuku, Tokyo, i januar. En av de første kveldene i Japan!

Ps. Tusen takk til Karoline for en veldig hyggelig kommentar! Jeg sender deg en pakke med litt japanstæsj i løpet av uken! :D

2 kommentarer leave one →
  1. Astrid M Næss permalink
    19. juli 2012 9:56 pm

    Korslig student kontor<3

  2. sylvi næss permalink
    20. juli 2012 10:49 am

    Så flink du er!! Godt å bli helt ferdig med rapporten tenker jeg!!
    Klem fra tante Sylvi

Legg igjen en kommentar

