Skip to content

Ice Blue!

22. juli 2012

I går da jeg var på lunsj hadde jeg på meg en ny genser fra Cubus, over en bustier fra Lindex, en avklipt jeans fra H&M, sko og veske fra Japan, og armbånd jeg har kjøpt på dealextreme.com

Litt dårlig kvalitet på bildene, men jeg orket ikke å ta med meg speilreflekskamera :P

4 kommentarer leave one →
  1. sylvi næss permalink
    23. juli 2012 9:02 am

    Lekkert antrekk….igjen, Janne. Flott at dere hadde så fint vær! Var bra her også,- men tyknet til utover dagen! Idag vil jeg ikke snakke om………., tror du skal på jobben idag? I såfall må du ha en god vakt! Stor klem fra tante Sylvi :):):):):):):):

    • 23. juli 2012 12:46 pm

      Takk, tante!

      Ja, været i dag trenger vi ikke å snakke om. Det er virkelig triste greier. SKikkelig innedag!
      Jeg jobber fra fem i dag. Blir nok en stille og rolig kveld. Ha en fin dag :) Klem!

  2. 25. juli 2012 9:37 am

    superfin tröja!:)

Legg igjen en kommentar

