Skip to content

Søtt og sunt!

29. juli 2012

Her kommer et lite tips om du har lyst på noe søtt, sunt og superenkelt til søndagslunsjen i dag. Bananlapper er virkelig blitt en favoritt hos meg! Perfekt å lage i helgene når man har god tid til å nyte en lang og rolig lunsj :)

Slik lager du dem:

Mos en banan, pisk inn et egg, og stek som lapper!

I går hadde jeg bananlapper til lunsj sammen med vaniljekesam, kanel og blåbærsyltetøy. De passer godt til alt av frukt og nøtter, så det er bare å ta på det som man liker :D

Oppskriften fant jeg på dedication.blogg.no :)

10 kommentarer leave one →
  1. 29. juli 2012 2:41 pm

    Det så kjempegodt ut! Det skal prøves :)

    • 30. juli 2012 9:35 am

      Håper du liker dem! Det tror jeg at du gjør da, det er jo ikke noe å ikke like når de smaker så søtt og godt ;)

      • 30. juli 2012 11:45 am

        Hehe, hvem liker ikke søtt :D
        Fin blogg forresten :)

      • 30. juli 2012 8:35 pm

        Enig! Søtt er aldri feil ;)

        Tusen takk :)

  2. 29. juli 2012 4:37 pm

    Åh, nam – det hørtes veldig godt ut – det må eg prøve ein dag!!

  3. sylvi næss permalink
    29. juli 2012 7:47 pm

    Ser kjempegodt ut,-mmmm.. de skal jeg også lage! Ble virkelig suksess med muffinsene! Ser veldig lett ut og lage også!! Ha en fortsatt flott søndag!!! Klem fra tante Sylvi

    • 30. juli 2012 9:35 am

      Veldig glad for å høre at du likte muffinsene! Og at også bananlappene falt i smak :))

  4. siwlie permalink
    30. juli 2012 10:19 pm

    Prøvde de som «etter trening» mat i dag. Var godt selv om jeg ikke er så glad i banan. Lagde dem med litt kanel i røren også. Kan anbefales. Takk for tipset – var perfekt som raske karbohydrater etter treningen.

    • 31. juli 2012 6:50 pm

      Åh, glad for å høre at du likte dem! Kjempebra måltid etter trening ja!

      Å tilsette kanel i røren var lurt, det skal jeg prøve neste gang. Takk for tipset! :D

Legg igjen en kommentar

