Skip to content

Dagens antrekk!

1. august 2012

I dag har jeg på meg secondhand fra Japan. Toppen kostet bare 20 kroner. Det kaller jeg kupp! Til det har jeg shorts fra Kappahl, sko og belte fra H&M, og en veske jeg også kjøpte i Japan.

4 kommentarer leave one →
  1. 1. august 2012 8:31 pm

    Vakker du er!! toppen var kjempefin og det var så fine farger til deg – og veska gjorde prikken over i`en. Du er så flink og kle deg!

    • 1. august 2012 10:30 pm

      Åh, tusen takk for så mange fine ord på en gang!

      Made my day, søta!! :)

  2. sylvi næss permalink
    1. august 2012 10:44 pm

    Kjempefint antrekk Janne!! Skikkelig kupp for 20,-! kr !! Kos dere masse på tur imorgen!!
    Klem fra tante Sylvi :):):):):):)

    • 2. august 2012 12:43 am

      Takk skal du ha, tante! Får se om jeg kommer over noen gode kupp imarra også ;)

Legg igjen en kommentar

