Skip to content

Perfekt start på dagen <3

3. august 2012

Jeg kjøpte meg masse deilig mat da jeg var i Sverige i går, så i dag sto jeg tidlig opp for å lage meg en deilig frokost! Jeg stekte qourn-fileter (vegetariske), som jeg krydret med Garam Masala, og hadde stekt aubergine, kikerter og spinat til.

I tillegg lagde jeg meg noen skikkelig digge pannekaker, som er laget av 1 egg, 25 gr havregryn og 1 ss sukrin (oppskriften fant jeg hos aninekristin.femelle.no). Jeg hadde en med blåbær og kanel, en med jordbær og valnøtter, og en med kesam og syltetøy med ingefær og appelsin. Jeg har spist disse pannekakene hver dag i det siste, så de anbefaler jeg dere å prøve ut!

Sammen med en kopp kaffe og OL på tv, var dette en perfekt start på dagen! <3

Ha en fin dag!

3 kommentarer leave one →
  1. sylvi næss permalink
    3. august 2012 2:14 pm

    Hei igjen Jannemor!! Mmmmm……ser ut som en perfekt start på dagen! De pannekakene MÅ jeg prøve,- så veldig godt ut!!! Klem fra tante Sylvi :):):):):)

    • 7. august 2012 7:31 pm

      Ja, håper du har prøvd dem ut. Jeg har helt dilla på dem. Spiser dem hver dag! Så gode er dem :)

Trackbacks

  1. Pancake mania! « momoiro-chan

Legg igjen en kommentar

