Skip to content

Ny vest!

4. august 2012

I går var jeg ute for å spise middag, og da tok jeg på meg denne nye vesten som jeg fant på H&M i Sverige. Både t-skjorta, shortsen og smykket er også derifra. Skoene har jeg kjøpt Nilsson (faktisk også i Sverige, men det er et par år siden).

Vesten passer fint til alle genserne mine, så den tror jeg blir en favoritt utover høsten!

9 kommentarer leave one →
  1. siwlie permalink
    4. august 2012 2:30 pm

    Kjempestilig vest. Er den i skinn? Håpet det skulle være et bilde fra siden av skoene. Så i hvertfall kjempefin ut de også

    • 7. august 2012 7:33 pm

      Takk! Den er fra barneavdelingen, så den er nok bare fake ;)

      Skulle gjerne hatt bilde av skoene fra sida, men jeg tok ikke noen nærbilder av dem :/

  2. 4. august 2012 3:32 pm

    I love the outfit! The shorts are awesome!

    http://theprintedsea.blogspot.com/

  3. 4. august 2012 5:27 pm

    Oh, digger vesten – kjempefin til dette antrekket og den søte shortsen. Fin kombinasjon av røft og romantisk <3

  4. Anonym permalink
    4. august 2012 11:27 pm

    Kjempestilig vest og shorts Janne.

  5. sylvi næss permalink
    5. august 2012 1:55 pm

    Vesten er kjempefin Janne,- og veldig anvendelig!! Den kommer du nok til å bruke utover høsten,- vil jeg tro!! Stor klem fra tante Sylvi :):):):):):)

Legg igjen en kommentar

