Skip to content

Høstens farge!

8. august 2012

Genser: Cubus, Shorts: Kappahl, Sko: H&M, Smykke: Lindex, Ring: H&M, Klokke: b.young, Veske: Fra Japan

Høstklærne er allerede kommet i butikkene, og en trendfargene i år er vinrødt. Jeg synes det er en veldig fin farge, og har allerede sikret meg denne genseren fra Cubus. Tipper det ikke blir det eneste vinrøde plagget jeg skaffer meg denne høsten!

Hvilke farger skal du kle deg i denne høsten?

16 kommentarer leave one →
  1. 8. august 2012 9:39 pm

    Fiiine Janne i fin farge! :D

  2. sylvi næss permalink
    8. august 2012 10:43 pm

    Lekker farge til deg Janne! Vinrødt ser jeg ikke bort fra selv heller og blågrønt, faktiskt! Håper du har hatt en fin vakt ikveld! Klem fra tante Sylvi :):):):):)

    • 9. august 2012 9:29 pm

      Takk for det, tante! Blågrønt er jo en veldig fin farge til deg! Ikke så fin til meg tror jeg, men den vinrøde liker jeg godt! Veldig fin høstfarge :) Klem!

  3. siwlie permalink
    8. august 2012 11:17 pm

    Kjempefin genser, så ikke den da jeg kjøpte en vinrød bukse på cubus i uken… Elsker også den fargen.

    • 9. august 2012 9:30 pm

      Åh, kanskje de akkurat har fått den inn? Vinrød bukse er også skikkelig kult da!
      Veldig fint med fargetrender som man virkelig liker :D

      • siwlie permalink
        15. august 2012 11:24 pm

        Ja, liker best mørke bukser. Og da er den vinrøde fargen perfekt, både fargerik og mørk.

      • 16. august 2012 11:58 am

        Enig! Det kan fort bli litt mye grått og svart om høsten. Vinrødt er perfekt for å få litt farge på sesongen :)

  4. Heidi permalink
    9. august 2012 2:30 am

    Lekker Janne :-))

  5. 9. august 2012 3:06 pm

    Vakring!! Den fargen kledde du virkelig, nydelig til deg – og genseren var kjempefin, fikk lyst på den sjølv! Eg kjøpte eit skjørt i samme farge på bik bok i forgårs, gleder meg til og gå med det:)

    • 9. august 2012 9:31 pm

      Tusen takk, søte du!

      Vinrødt skjørt høres kjempekult ut! Du må ta bilder hvis du bruker det!
      Kanskje jeg må ta meg en tur på BikBok, og du en tur på Cubus? Hehe :)

  6. 9. august 2012 10:35 pm

    Pent:)

  7. 21. august 2012 12:01 pm

    Det var en aldeles nydelig farge til deg, snuppa! Du ser totalt smashing ut foresten <3

Legg igjen en kommentar

