Skip to content

Tid for mat!

9. august 2012

Det er alltid en god tid for mat, og her er litt av det jeg har kost meg med i det siste:

1. Rødbetburger i rundstykke, med salat, egg og grapefrukt som tilbehør 2. Grønnsaksmuffins av gulrot og squash (oppskrift kommer senere) med røklaks, og varme nudler 3. Fruktsalat med hasselnøtter, kokos og kesam, og stekt tunfisk og salat i risark 4. Frokosttallerken med masse godt! 5. Risark med røklaks og salat. Over hadde vi dressing av fersk revet ingefær og lime 6. Asiatisk laks (ovnsbakt i soyasaus og ingefær), sammen med stekte grønnsaker og salat i risark.

Som dere skjønner har jeg litt dilla på risark for tiden. De er så gode, og passer kjempegodt sammen med salat. Det går mye i det, og de pannekakene som jeg skrev om her om dagen ;)

8 kommentarer leave one →
  1. Ina permalink
    9. august 2012 10:03 pm

    Du er så flink, Janne! Har du laga alt det her selv???
    -Ina Pina Pøne-

    • 13. august 2012 11:43 pm

      Ina Pine Pøne! :)

      Jeg lager jo ikke risarkene selv, men resten har jeg jo laget da. Koser meg veldig med det :)

  2. Heidi permalink
    9. august 2012 10:12 pm

    Åhhh så mye spennende mat. Vi må ha noen mat kurs kvelder syns jeg :-)) Klemz

    • 13. august 2012 11:43 pm

      Ja, det var en god idè. Det må vi absolutt gjøre! Stor klem :)

  3. sylvi næss permalink
    9. august 2012 10:49 pm

    mmmm……alt ser kjempegodt ut!!! Flink du er,- nattaklemmer fra tante :):):):):)

  4. 10. august 2012 12:08 am

    Åh mmm, så mye fine farger :D

    • 13. august 2012 11:44 pm

      Hihi, ja. Det er det som er så fint med frukt og grønt. Det ser så friskt og fargerikt ut! Også smaker det veeldig godt også :)

Legg igjen en kommentar

