Skip to content

Frihelg!

11. august 2012

Bilde fra Utsumi Beach utenfor Nagoya

Jeg har fri denne helgen, og derfor tar jeg meg fri fra bloggen også! Jeg skal på en liten hyttetur, finne roen, nyte fri og bare kose meg med venner og familie. Jeg er så heldig at det er meldt strålende vær, så kanskje jeg virkelig får funnet frem den herlige følelsen av sommer i løpet av helgen!

Ha en superfin helg alle sammen. Håper dere også får nydelig sommervær der dere er.
Vi blogges på mandag! :D

2 kommentarer leave one →
  1. 11. august 2012 8:35 pm

    Å, så herlig bilde!! Kos deg med helgefri søte deg – kos deg på hytta :)) Vi drar til København og blir der til neste lørdag, men eg skal blogge litt likevel. Ha ei fin uke!! :)

    • 13. august 2012 11:45 pm

      Tusen takk, søta!!

      Håper dere har en super tur til Køben! Høres så deilig ut med en tur dit :))

Legg igjen en kommentar

