Skip to content

I hagen!

14. august 2012


I dag har vært en herlig dag! Jeg har hatt fri, det har vært deilig vær, og jeg har bare slappet av i hagen. Tok på meg denne sommerlige tunikaen fra Sorbet, og matchet den med et par øredobber jeg kjøpte på Forever21 i Japan.

Resten av kvelden skal jeg bruke på litt egenpleie. En deilig steamdusj, hårkur, selvbruning, og manikyr og pedikyr. Avslappende fridager <3

4 kommentarer leave one →
  1. 14. august 2012 8:07 pm

    Kjempe søt tunika – veldig Janne! :D

    • 16. august 2012 11:57 am

      Hihi, ja. Det har du rett i ;) Den er ganske gammel.. fra de gode gamle dager på b.young. Fant den innerst i skapet, og fant ut at fargen var midt i blinken for denne sesongen også ;)

  2. 15. august 2012 9:31 am

    sjukt söt klänning!

Legg igjen en kommentar

