Skip to content

Pancake mania!

16. august 2012

Man kan trygt si at jeg er blitt helt hekta på pannekakene som jeg skrev om her  for et par uker siden! Da jeg fant ut at de er like gode med pålegg som med søtt, så har det blitt frokost eller lunsj så og si hver dag. Så gode er de! Jeg har variert med det jeg har funnet i kjøleskapet, og det har vært alt fra sukkerfritt sjokoladepålegg med peppermintedråper, kesam og jordbærsyltetøy, bringebær og kokos, egg, crabsticks, tunfisk, ørret.. ja, tilogmed som brød til rødbetburgere. Det er bare å variere i det uendelige :D

Så hvordan lager man dem?! Bland sammen 1 egg, 1 ss sukrin (eller annen søtning), 25 gr havregryn, og gjerne et dryss fiberhusk (da henger det bedre sammen). Stek litt på hver side på middels varme, og vips så har du nydelige pannekaker som passer til det du måtte ha lyst på! Anbefales!

2 kommentarer leave one →
  1. Heidi permalink
    16. august 2012 10:05 pm

    Dette ser helt fantastisk godt ut altså :-D Får virkelig lyst å smake. Skal prøve meg på disse. Klem

Legg igjen en kommentar

