Skip to content

Min dag!

23. august 2012

Denne uka jobber jeg seks vakter. Ukas eneste fridag har jeg, naturlig nok, brukt sammen med kjæresten. Vi har vært på shopping i Tønsberg (hvor jeg kjøpte meg nytt skjørt og en ny genser på H&M), drukket kaffe på kafé og spist sushi til middag. Nå skal vi bare slappe av foran tven, og så skal nok jeg lage meg pannekaker til kveldsmat. Med andre ord, en kjempefin og avslappende fridag!

Etter at jeg fikk meg Instagram har jeg såklart dokumentert alt der. Du kan følge meg på @jannemnaess :D

4 kommentarer leave one →
  1. sylvi næss permalink
    23. august 2012 10:33 pm

    Kos deg masse med kjæresten din og hils han så mye!! Lekre klær og lekker mat!! Gode nattaklemmer til dere :):):):):):) fra tante Sylvi

  2. Tone permalink
    24. august 2012 7:21 pm

    Så trivelig :-) Du får ha ei koselig helg! Kult skjørt forresten. Greier ikke finne de kule tingene når jeg er ute på jakt, men er ikke veldig moteløve, så er kanskje derfor. :-(

    • 27. august 2012 9:32 pm

      Tusen takk for en hyggelig kommentar!
      Hvis det er noen trøst, så finner ikke jeg heller noe særlig når jeg går rundt i butikkene om dagen (bortsett fra det skjørtet da ;))

      Tror de fineste tingene gjemmer seg for oss :/

Legg igjen en kommentar

