Skip to content

Fredag 24. august!

24. august 2012

image

image

I kveld er jeg tilbake på jobb, så jeg titter bare innom for å ønske dere en fin fredagskveld!

Jeg skulle gjerne gått på favorittrestauranten min i Japan og spist okonomiyaki i kveld! Ofte når jeg savner noe i Japan handler det om mat, og det finnes maange bilder av meg, slik som det over, som spiser supergod japansk mat ;) *savn*

2 kommentarer leave one →
  1. Inger permalink
    25. august 2012 5:11 pm

    Herreje, denne som orginal må vel være 1 premie, skulle gjerne prøvd den i Japan….. har sikkert gjordt det….husker bare ikke …..)))

    • 27. august 2012 9:33 pm

      Jaa, jeg tror du har det, Inger! Hvis du hadde smakt den, så hadde du kanskje kjent den igjen!
      Den smaker iallefall utrolig godt, og jeg skulle gjeeerne spist en sånn en igjen snart :)))

Legg igjen en kommentar

