Skip to content

Mobilblogg: @ work!

25. august 2012

image

Jeg har vel ikke skrevet det på bloggen før, men jeg har altså sommerjobb på gatekjøkken hjemme i Larvik, og det er her dere finner meg i helgen! Det var her jeg fikk min første jobb da jeg var 15, og det er en jobb hvor man aldri trenger å kjede seg! Jeg trives veldig godt, spesielt siden jeg da også har hatt mulighet til å være hjemme hos familien hele sommeren :)

Nå er det faktisk bare en uke igjen av sommerjobben, før jeg flytter tilbake til Oslo og starter på et nytt semester da.. Hvor ble det av denne sommeren?!

No comments yet

Legg igjen en kommentar

