Skip to content

Tiden strekker ikke til!

29. august 2012

Noen ganger strekker tiden rett og slett ikke til! Jeg har mye på planen i disse dager.. jobbing, pakking, flytting, studiestart, og tid til venner, familie og kjæreste gjør at det ikke  blir så mye tid til overs til bloggen. I stedet for å blogge halvveis «bare for å gjøre det», så tar jeg meg noen dager pause til jeg er på plass i Oslo igjen og klar for et nytt semester. Ny start og nye muligheter. Gleder meg!

Håper dere alle får en fin avslutning på uken. Vi blogges på mandag :D

Ps. Tusen takk for alle koselige kommentarer om det nye håret mitt! Det setter jeg veldig pris på!

2 kommentarer leave one →
  1. 7. september 2012 5:27 pm

    God helg søta, og lykke til med alt du skal gjøre – skjønner du tar ei pause, det er hektisk og skulle oppdatere bloggen innimellom alle gjøremåla ein ellers har om dagen.

  2. Kathrine permalink
    16. september 2012 9:18 am

    Håper alt er bra! Tipper det er stor omveltning å komme inn i gamle og nye rutiner, sånn alt på en gang. Gleder meg til det (forhåpentligvis) kommer nye innlegg her :)

Legg igjen en kommentar

