Skip to content

Jeg gleder meg til…

19. juli 2013

tokyodag1_1

fujisan

nagoyahavn_1

osaka_6

kyoto_7

.. å få se mer av Japan og alt landet har å tilby.

17mai_6

sakura_4

bloggbilde_7

sakura15

plomme

.. å få et dypere innblikk i japansk kultur, tradisjonell, så vel som moderne.

rullebåndsushi6

bloggbilde_9

rullebåndsushi5

lastday6

besøk2

matth_9

lastday5

..å spise japansk mat! Det var mens jeg var i Japan at jeg begynte å interessere meg for mat og matlaging. Japan er mathimmelen. Rett og slett! 

karate3

festival4

hounen7

.. å få oppleve en japansk festival igjen. Å besøke en festival er noe av det morsomste jeg har vært med på, og forhåpentligvis arrangeres det noen festivaler i løpet av august også. 

020312

..å ta supercute og tøysete bilder i japanske fotomaskiner (purikura).

shopping_tokyo

..å shoppe masse fine, søte og billige klær.

varm_1

..å oppdage rare og spennende ting, slik som toaletter som er elektroniske, oppvarmet og spiller av lyd/musikk.

Med bare tre dager igjen til jeg reiser er det ikke til å komme utenom at jeg har begynt å få litt reisenerver. Akkurat nå grugleder jeg meg veldig. Måtte ta en titt bakover i bloggen for å se litt på hvilke spennende ting jeg opplevde under min forrige reise, og som jeg kan glede meg til denne gangen også!

No comments yet

Legg igjen en kommentar

