Skip to content

Pakking pågår!

21. juli 2013

Image

I kveld er det ingen vei utenom. Til tross for nok en nydelig sommerkveld her i Oslo, så befinner jeg meg inne og forsøker å få kontroll på dette pakkekaoset. Forhåpentligvis kommer jeg i mål før avreise ;)

Image

Når jeg er ferdig med pakkingen, så skrur jeg også av pcen og bruker resten av tiden av tiden frem til avreise med kjæresten. Vi blogges når jeg er på plass i Japan!

4 kommentarer leave one →
  1. 21. juli 2013 9:08 pm

    Godt du er ferdig med pakkinga da … når går flyet ditt ? Hvor mellomlander du ? Ja nå har vi hatt flott vær her noen uker. Mon tro åssen det er i Tokyo ? Det er vel høy humidity der nede kanskje ? Uansett så ønsker jeg deg en god tur nedover :-):-) regner med at du kommer til å sovne på flyreisa også ( kjenner jeg deg rett ) hihi heldig med det !! Jeg skal passe GULLET mitt ifra onsdag og noen dager. Gleder meg… unger er herlige synes jeg :-):-) kos deg masse der nede. Også følger jeg med på opplevelsene dine via bloggen din. STOR KLEM IFRA TANTE GERD

    • 23. juli 2013 5:38 pm

      Tusen takk, tante! Jeg har kommet meg trygt frem etter en rask og fin flytur med Finnair. Mellomlandet i Helsinki, men ventet bare 2 timer og så var vi i Japan på ni timer. Gikk veldig fort når jeg sov hele veien ;)
      Her er det virkelig varmt, og veldig klamt ja.. skal ikke klage da. Det kommer til å være sommer her lenge, og det er godt!

      Håper godværet holder seg hjemme også. Spesielt når du skal ha besøk av lille gullet! De er så nydelige de barnebarna dine! Kos dere masse.
      Vi får holde kontakten her på bloggen! Hyggelig at du leser :)
      Stor klem :)

  2. Vibeke permalink
    21. juli 2013 10:15 pm

    Good tur verdens beste Janne!! Håper du får masse flotte opplevelser også denne gangen Gleder meg til å høre alt når vi er tilbake i Oslo begge to. Ta vare på deg selv! Stor klem :D

    • 23. juli 2013 5:39 pm

      Tusen takk, fine kusine!
      Håper dere også fortsetter å kose dere på ferie! Gleder meg til å catche opp i Oslo når jeg er tilbake! Nyt de siste dagene av ferien din! God klem :)

Legg igjen en kommentar

