Skip to content

久しぶり日本!

23. juli 2013

Jeg er nå vel fremme i Japan og Osaka, og det føles helt fantastisk å være tilbake!

Reisen startet med at jeg til min gledelige overraskelse fikk Business Class-sete på flyet, slik at jeg kunne legge ned setet som en seng, og sove meg gjennom så og si hele turen. Det gjorde at turen gikk veldig fort, og at jeg fikk snudd døgnet til japansk tid med en gang!

Jeg ankom instituttet rundt lunsjtider og ble med en gang innlosjert på et eget rom i 11.etasje med en fantastisk flott utsikt! Instituttet ligger helt nede ved vannet, og det er både strender, parker og butikker i nærheten.

Vi har hatt fri i dag, så jeg har benyttet sjansen til å pakke ut, gjøre meg kjent med instituttet, og med området rundt her. Jeg tror jeg skal la bildene tale for seg selv, og jeg tror dere skjønner hvorfor jeg har gått rundt og måpt over hvor flott det er her i hele dag ;)

dag1_1

dag1_2

dag1_4

dag1_5

dag1_6

dag1_7

dag1_8

dag1_9

Det er allerede sent på kvelden her, så nå skal jeg sjekke ut treningsrommet, ta meg en lang dusj og komme meg i seng! I morgen tidlig braker det løs med velkomstseremoni og «Placement Test». Spennende!

5 kommentarer leave one →
  1. Sylvi Næss permalink
    23. juli 2013 9:36 pm

    Sååå gøy Janne!!!! Supert at du var såå heldig med sete! Og for en by! Vi gleder oss til fortsettelsen! Du sover nok godt nå,- så vi sier derfor,- lykke til imorgen med «Placement Test»! Det går helt sikkert veldig bra:-):-)
    Nattaklemmer fra tante Sylvi og onkel Allan:):):):):-))

  2. 24. juli 2013 3:18 am

    Kjenner det er på tide jeg kommer meg til Japan selv snart! Ser frem til mer japanblogging, du skriver utrolig bra :)

    • 24. juli 2013 3:00 pm

      Takk for det, Eivind! Hyggelig at du vil lese :)

      Synes absolutt du skal komme deg tilbake til Japan snart! Sikker på at det kommer til å være veldig mye nytt og spennende siden sist du var her, men samtidig kommer alt til å føles som det gjorde da ;)

  3. Inger permalink
    28. juli 2013 9:01 am

    Heia Janne, leser deg. Bare så sinnsykt lite tid å skrive.
    Veldig glad på dine vegner at du er tilbake. Snakk om utsikt du har fått, herlig!
    Klem

    • 28. juli 2013 9:09 am

      Hei Inger! Det er helt i orden! Bare skriv når du har tid. Veldig hyggelig at du titter innom da :)

      Den utsikten her er helt utrolig. Jeg nekter å lukke gardinene ;) Skal skrive mer om stedet her i løpet av uka :D

      Klem!

Legg igjen en kommentar

