Skip to content

Marble Beach

29. juli 2013

beach5

beach7

beach2

beach3

beach6

6 kommentarer leave one →
  1. 29. juli 2013 4:03 pm

    Åh! Har du begynt og blogge igjen?! Så gøy ;)
    Elsker toppen din, så fin og fresh!

    • 31. juli 2013 3:04 pm

      Tusen takk! Kjøpte den faktisk på Forever21 da jeg var her i fjor :)

      Blogging er så fin måte å dele med dere hjemme om hvordan jeg har det, så kommer til å blogge mens jeg er her i Japan i alle fall. Får se hvordan det blir når jeg kommer hjem. Kanskje det blir en matblogg etterhvert ;)

  2. Ingvild permalink
    29. juli 2013 7:55 pm

    Så fin strand (og Janne så klart)! Kjempegøy å lese om alt du driver med, ser ut som du har det veldig fint i Japan. :)

    • 31. juli 2013 2:57 pm

      Takk, Ingvild!

      Jeg har det helt topp! Det er ganske slitsomt opplegg her, men jeg kan ikke klage akkurat. Kan sove når jeg kommer tilbake til Norge. Hihi.

      Klem :)

  3. Inger permalink
    30. juli 2013 7:56 pm

    Herlige bilder, du koser deg….ikke så rart….du er jo «hjemme». Takk for delingen.
    klem!

    • 31. juli 2013 2:57 pm

      Hei Inger!

      Først og fremst, tusen takk for så mange hyggelige kommentarer!
      Jeg koser meg veldig her. Dette er virkelig en fantastisk mulighet, som jeg alltid kommer til å være så takknemlig for. Fra et fantastisk sted å være, til mulighetene for å lære mer, samt alle de nye bekjentskapene jeg har fått fra hele verden. Jeg kan fortsatt ikke tro det ;)

      Det var veldig spesielt å komme tilbake til Japan, og ja.. det føles faktisk som å være hjemme. Jeg skal besøke både vertsfamilien min og noen venner mens jeg er her. Det blir utrolig fint!

      Håper alt står bra til hjemme også! Klem :)

Legg igjen en kommentar

