Skip to content

Japanske favoritter!

1. august 2013

Jeg får tre måltider på instituttet hver dag, og det blir derfor ikke mye matlaging mens jeg er i Japan. Det er heller ikke så mye tid til å stå på kjøkkenet. Det er klasser, lekser og aktiviteter hele dagen. I dag hadde jeg et par timer pause midt på dagen da, og da laget jeg meg et kjapt, sunt og supergodt mellommåltid. Det ble en kombinasjon av gresskar, tofu og kastansje, som alle er mine favoritter! Det er mat som er både bilig og lett tilgjengelig her, og som jeg passer på å spise masse av nå som jeg har sjansen. Gjerne i et og samme måltid, slik som i dag ;)

favoritter4Tenk at noe så godt er så enkelt å slenge sammen og samtidig sunt!

favoritter3

favoritter2

favoritter1

Dette er noe jeg kommer til å lage mye av mens jeg er her. Nam!

3 kommentarer leave one →
  1. Sylvi Næss permalink
    2. august 2013 8:42 am

    Nam,nam….ser herlig ut!!! Ta med deg noe hjem da! Når tiden for gresskar er her,- så er jeg garantert i butikken. Gla for å se at du koser deg! Klemmer fra tante og onkel :-) :-)

  2. Inger permalink
    4. august 2013 12:48 pm

    Nam nam, skulle gjerne vært der ……)

Legg igjen en kommentar

