Skip to content

Weekends are for..

4. august 2013

weekend8

weekend1

weekend2

..for shopping, sleeping, eating good food and taking long walks on the beach :)

Når ukedagen er fulle av aktiviteter fra morgen til kveld er det godt at vi har helgene fri til å gjøre akkurat det vi har lyst til.  Etter en avslappende helg er jeg nå klar for nok en hektisk uke med mye spennende på planen!

Toppen jeg hadde på meg i dag er ny. Kjøpte den, en denim shorts til 40 kroner, og den japanske mangaen (tegneserieversjonen) av BBC-serien Sherlock Holmes når vi var på shopping i går. I dag laget jeg meg en deilig lunsj med salat, ongiri (risbolle) med plommefyll, fruktpuré med fersken til dessert og grønn te til.

4 kommentarer leave one →
  1. Inger permalink
    4. august 2013 5:25 pm

    Så fin du var Janne, ser stor forskjell på deg fra første tur. Du ser superopplagt ut, kjempebra!
    Den risbollen med plommefyll høres farlig god ut. Tenk om alle her hjemme på berget hadde gjordt mere for å unngå gluten……godt av og til, men absolutt ikke nødvendig!

    • 5. august 2013 12:57 am

      Tusen takk for det, Inger!

      Risboller med plomme er kjempegodt! Jeg har spist noen av dem i det siste. Dette var jo favorittlunsjen min da jeg var her sist, så blir ofte det nå også ;)

      Takk for hyggelig kommentar! Jeg føler meg bra her nede. Sunt kosthold, trening nesten hver dag, i tillegg til masse varme. Det gjør godt for en norsk kropp. Thihi :)

  2. Sylvi Næss permalink
    4. august 2013 10:24 pm

    Lekre klær Janne!! Og mer herlig mat,- nam,nam……Flott at du har kost deg og slappet av,- og klar for en ny spennende uke:-). Selv har jeg gått glipp av navndagen :( (betennelse i en tann),- så da måtte jeg holde meg hjemme. Men sånt ordner seg hos tannlegen (heldigvis!). Lykke til neste uke også!!!
    Klemmer til deg fra tante og onkel :-))

    • 5. august 2013 12:58 am

      Åh, det var synd å høre, tante!! Det hørtes ikke godt ut med betennelsei tanna! Håper det går over og at du får fiksa det hos tannlegen veldig snart :)

      Hils masse til onkel og alle andre kjente! Mange store klemmer :)

Legg igjen en kommentar

