Skip to content

Nagoya!

9. august 2013

sakura15

sakura_6

nagoyahavn_1

Jeg reiser til Nagoya for å besøke vertsfamilien min og noen venner i helgen. Det er en god busstur til dit, så jeg kommer bare til å ha noen få timer der. Jeg lar derfor pcen bli igjen her på instituttet. Jeg gleder meg utrolig mye til å se alle sammen igjen og skal såklart ta masse bilder!

Vi blogges over helga! Ha en fin helg alle sammen :)

3 kommentarer leave one →
  1. Anonym permalink
    9. august 2013 6:44 pm

    Kos deg i Nagoya:)) Så koselig at du kan reise dit:)) Hils så mye fra meg.
    Store klemmer fra mamma:))<3

  2. Inger permalink
    9. august 2013 8:15 pm

    Glad på dine vengner Janne, kos,deg riktig!

  3. Sylvi Næss permalink
    9. august 2013 10:18 pm

    Kjempehyggelig Janne,- kos deg masse!! God helg fra tante og onkel :) :-))

Legg igjen en kommentar

