Skip to content

Min helg i Nagoya..

11. august 2013

nagoya1

komeda

nagoya2

nagoya3

nagoya4

..har vært kjempefin! Det var så koselig å møte vertsfamilien min og venninnene mine igjen, og det var fint å være tilbake på gamle trakter. Vi har egentlig ikke gjort så mye i helgen, annet enn å bruke tiden på å være sammen. Vi har har spist frokost foran nyhetene som vi pleide, jeg hjalp til med oppvasken som før, vi slappet av med familien deres, drakk kaffe på favorittkafeén, jeg syklet en tur til kjøpesenteret, og jeg fikk sove i «senga mi». Det føltes rett og slett som å være hjemme for helgen, og det har vært så fint. Før jeg reiste tilbake til Osaka i dag var jeg sammen med venninnene mine. De overrasket meg med et utrolig fristende pannekaketårn på en søt, liten kafé i byen!

Det var ganske trist å reise fra alle sammen nok en gang, men jeg er sikker på at vi får til å møtes igjen om ikke så lenge <3

3 kommentarer leave one →
  1. Sylvi Næss permalink
    11. august 2013 8:41 pm

    Så flott Janne! Ser ut til, at dere alle,- koser dere like mye! Det pannekaketårnet…..ser kjempegodt ut…. Da er du nok klar til å ta fatt på en ny uke, tipper jeg! Ha det fortsatt fint :-))
    Klemmer til deg fra tante og onkel :-)) :-))

  2. Inger permalink
    11. august 2013 9:41 pm

    Heisann Janne, må ha vært spesielt å komme tilbake til tidligere vertsfamilie. Hyggelige bilder du delte forresten!
    Men ser jo forskjellen mot det du opplever på din andre tur over. For en opplevelse denne turen må være for deg, artig ….og samtidig nostalgisk vil jeg tro. Nyt til 1000! Er deg så fortjent!
    Klem.

    • 19. august 2013 3:29 pm

      Ja, det var så mange følelser å være tilbake. Nostalgisk, savn, hjemmefølelse.. men jeg var også litt trist, siden jeg ikke vet når jeg får muligheten til å komme tilbake.

      I det minste har jeg også veldig mange gode minner fra denne gangen, og det kan jeg leve lenge på! Det er så godt å vite at jeg har familie også i Japan!

      Stor klem!

Legg igjen en kommentar

