Skip to content

Helg!

23. august 2013

helg

Hva er det første man gjør når man får tidlig fri på en fredag?! Det er selvfølgelig å sette seg på første tog til Osaka sentrum og bruke ettermiddagen i byens beste shoppingområde!

Etter en lang uke, og mange timer med shopping i kveld, er jeg stuptrøtt, så hva jeg kjøpte får jeg vise dere senere!
God helg alle sammen :)

5 kommentarer leave one →
  1. Sylvi Næss permalink
    23. august 2013 11:25 pm

    Gleder oss Janne!! God helg til deg også :-))
    Klem fra tante og onkel :-)) :-))

  2. 24. august 2013 10:39 am

    Gøyt da :) Er det billig i Japan egentlig?

    • 24. august 2013 6:04 pm

      Ja, shopping er aldri feil ;)

      Det er litt billigere her i Japan, men siden klær hjemme er så billig, så er det ikke så store forskjellen. Det er mye salg da, så jeg handler mest der :)

  3. 24. august 2013 11:24 am

    Det hørtes ut som ein herlig dag – det er så digg og gå i butikker, kikke og ikkje minst shoppe litt ;) Gleder meg til og se kva du tok med deg heim!

    • 24. august 2013 6:05 pm

      Jepp, spesielt i butikker som ikke finnes hjemme!
      Det er dessverre litt for mye folk her for meg da, jeg blir lett stressa av det, så jeg finner sjelden noe. Gøy å kikke likevel :)

      God helg, søta!

Legg igjen en kommentar

