Skip to content

New in!

24. august 2013

shopping1

shopping2

shopping3

shopping4

Dere kommer sikkert ikke til å tro meg, men jeg har faktisk ikke shoppet særlig mye siden jeg kom til Japan! Det er alltid gøy å ta turen til butikkene og se hva som finnes, men det er ikke noe vits for meg å kjøpe sommerklær nå, og det er heller ikke noe vits å kjøpe høstklær som er tunge og tar mye plass i baggasjen. Det blir derfor stort sett til at jeg bare vindusshopper.

Litt nytt har det blitt da! Tre topper, det kule olaskjørtet fra H&M, og den fine veska fra en bruktbutikk. Jeg gav bare 80 kroner for den, og til sammen har jeg kanskje brukt 400 kroner på alt dere ser på bildene. Skoene kjøpte jeg på Primark i London i vår, men jeg gav ikke mye for dem heller. Jeg har derfor ikke brukt mye penger, og jeg har bare kjøpt ting jeg vet jeg kan bruke mye også når jeg kommer hjem! :)

7 kommentarer leave one →
  1. Sylvi Næss permalink
    25. august 2013 10:18 am

    Wow….rålekkert alt sammen Janne!! Jeg falt veldig for olaskjørtet og veska!! Det kan jo hende jeg finner noen småting i Spania da….. . Spent på hva din nye uke vil bringe av inntrykk!? Lykke til videre. Nyt hvert sekund….:-):-)
    Solen skinner her fremdeles og verandaen og onkel kaller,- ja, kaffen også….
    Gode tante og onkel-klemmer sendes deg :-)) :-))

    • 26. august 2013 12:54 pm

      Takk, tante! Det er de kuleste tingene jeg har kjøpt så langt!

      Du har hørt at jeg skal bli med til Spania over helga? Vi får se om vi kan finne noe fint til deg da. Uansett så skal det bli veldig koselig å reise på tur med gjengen :)

      • Sylvi Næss permalink
        26. august 2013 5:53 pm

        Ja!Ja,……helt topp!! Var egentlig lei meg da det gikk opp for meg at vi ikke var hjemme til ditt helgebesøk…….men nu er alt så meget bedre!!! Gleder meg vilt !!! Takker ja, til hjelpen!! Og vi gleder oss «hele gjengen»!!
        Klemmer til deg fra tante :)) :-))

  2. 25. august 2013 4:50 pm

    Digget spesielt skoene :)

    • 26. august 2013 12:55 pm

      Takk! De kjøpte jeg i London da, men de er favorittskoene mine for tiden, så de dukker stadig vekk opp i antrekkene mine ;)

  3. Sylvi Næss permalink
    27. august 2013 11:42 am

    Sender deg en hilsen fra farmor og bestefar. Farmor har nettopp vært her og gleder seg veldig til å treffe deg igjen. Vi ønsker deg alle sammen lykke til videre!!
    Gode klemmer og tanker fra farmor og bestefar :-)) :-))

    • 1. september 2013 3:18 am

      Takk for hyggelig hilsen, tante! Hvis du snakker med henne, så må du hilse så mye fra meg og si at jeg fikk meldingen hun sendte! Vi sees snart!

      Stor klem :)

Legg igjen en kommentar

