Skip to content

I feel good!

31. august 2013

good3

good2

good1Jeg hadde på meg det nye skjørtet mitt fra H&M, og en topp og et par sko jeg kjøpte i Japan i fjor

Etter en god natt søvn, en rolig morgen uten noen bekymringer om fremføringer og lekser, en god treningsøkt, en varm dusj og en lang og koselig lunsj med venner føler jeg meg som et nytt menneske. Så deilig å føle seg bra igjen, og at det er helg og mer tid til å slappe av!

Man skulle tro at vi den siste helgen i Japan ville være på reise eller på sightseeing rundt omkring, men vi er alle slitne og vi har i grunn bare lyst til å ha en hyggelig tid sammen. Etter lunsj tok vi turen inn til sentrum, tok en kaffe og bare kikket litt rundt. Etterpå har vi bare slappet av i en av loungene og sett på tv og pratet. Tipper det er slik søndagen vår kommer til å være også! ;)

3 kommentarer leave one →
  1. Heidi permalink
    31. august 2013 3:39 pm

    Det hørtes godt ut, at du er iform igjen. :)) En trenger å nyte den fritiden en har til bare å gjøre akkurat det som faller en inn :)) Lade opp til siste økt :)) Gleder meg til jentetreff når du kommer hjem. Masse gla i deg ❤❤

  2. Sylvi Næss permalink
    31. august 2013 9:45 pm

    Supert at du er i form igjen Janne! Det syntes veldig godt,- såå nydelig atte!! Det ola-skjørtet altså!!…..Nyyyt de siste dagene sammen med dine nye venner:-)) :-))
    Gleder meg veldig til vi sees i spania!! Onkel sender deg masse klemmer:-)) og tante enda flere :-)) :-))

  3. frommazwithlove permalink
    1. september 2013 2:17 pm

    Så søtt det skjørtet var :-) Heldig som er i Japan. Jeg har så lyst å gå med mannen til Japan, men han har null interesse overhodet å dra dit… :-(

Legg igjen en kommentar

