Skip to content

It’s time to say goodbye!

4. september 2013

dag4_2

beach7

kantine

hage

kyoto5

weekend8

nagoya1

yukata5

hiroshima1

biginjapan2

studier1

break

Det er siste kvelden her i Japan, og jeg har hverken tid eller lyst til å skrive et trist avskjedsinnlegg. Vi skal ha en stor avskjedsfest, så i kveld skal jeg bare ha det gøy med alle vennene mine, og utsette å tenke på den triste avskjeden som kommer i morgen. Jeg skal skrive et lengre innlegg når jeg er hjemme. I mellomtiden viser jeg dere et lite tilbakeblikk fra noe av det jeg har opplevd i løpet av de siste ukene!

Vi blogges fra Norge!

3 kommentarer leave one →
  1. 4. september 2013 1:54 pm

    uff så trist! :( Kos deg med feiringen!

  2. Sylvi Næss permalink
    4. september 2013 3:52 pm

    Rakk akkurat og se den siste bloggen din fra Japan!! Vi sees snuppa mi!!
    God tur fra tante og onkel:-)) :-))

  3. Inger permalink
    4. september 2013 9:43 pm

    Heisann Janne, alle gode ting tar slutt til sist, men herreje for noen opplevelser du har hatt…og så hjemme du er på den andre siden av kloden. Kjempegøy å ha fått lov å følge seg/ lite svar i det siste..beklager sykdom her.. Vi snakkes videre når du er på samme kontinent.
    God tur over ønskes deg, kan jo tenke meg det er noen som venter spent.

    Klem Janne, alt godt!

    Inger

Legg igjen en kommentar

